Kunnen jullie alle storingen op afstand oplossen?

Nee, we kunnen niet alle storingen op afstand oplossen. Wij ondersteunen bij het diagnosestellen. Dit betekent dat we onze uiterste best doen om samen met jou de storing te diagnosticeren. Daarbij streven we twee doelen na

  • de storing wordt bij jou in de werkplaats gediagnosticeerd
  • wij ondersteunen met tekst-en-uitleg zodat je zelf ook wat opsteekt van onze aanpak.

Het kan voorkomen dat een storing dermate complex is dat deze niet op afstand te diagnosticeren is. In zo’n geval kan de auto op transport naar DTS Lopik in Lopik (Utrecht) of een geografisch meest gunstig gelegen diagnosewerkplaats waarmee ODISO B.V. samenwerkt. Daar wordt de diagnose dan voortgezet op basis van de bevindingen die reeds op afstand zijn vastgesteld.

Op die wijze kunnen we altijd een oplossing bieden.

Wat bedoelen jullie met 'training on the job'?

Als we jou ondersteunen bij het diagnosestellen willen wij dat jij er ook wat van opsteekt. In onze aanpak geven we niet alleen aan dat je een bepaalde meting moet uitvoeren. We leggen ook uit

  • waarom juist die meting
  • hoe je de meting moet beoordelen

zodat jouw diagnosevaardigheden bij iedere ondersteuning verbeteren.

Ik heb alleen een multimeter, kan ik deze inzetten als jullie ondersteunen met diagnosestellen?

Ja, we proberen maximaal gebruik te maken van de middelen die jij standaard in huis hebt. Is dat een multimeter dan zetten we die maximaal in. Je zult versteld staan van hoe veel al mogelijk is met een LED-tester. Daarnaast kan het natuurlijk ook zo zijn dat je op een gegeven moment het meten zo goed onder de knie krijgt dat je besluit om een oscilloscoop aan te schaffen om uitgebreidere metingen te kunnen uitvoeren.

Kan ik me per direct aanmelden als klant bij jullie?

Over het algemeen kun je direct klant bij ons worden. Omdat we de kwaliteit van onze dienstverlening op een hoog niveau willen houden, kan het zijn dat we tijdelijk een klantenstop instellen. Zodra we, met behoud van onze maatstaf van kwaliteit, opgeschaald wordt de klantenstop weer opgeheven. Ons beleid; kwaliteit boven kwantiteit!

Ik ben klant bij jullie en heb behoefte aan ondersteuning, word ik gelijk geholpen?

Als jouw ODISO-REMOTE online komt zien we dat meteen. We proberen je dan gelijk te helpen. Soms komt het voor dat we nog met een andere handeling bezig zijn waardoor je even moet wachten tot de andere handeling is afgesloten. Mocht dit het geval zijn dan nemen wij contact met je op. 

Ik maak gebruik van de diensten van een andere aanbieder op het Jifeline Networks platform en wil graag gebruik maken van jullie diensten. Hoe werkt dat?

Je kunt de REMOTE van jouw huidige aanbieder over laten zetten naar ODISO. Dat kan door bij je huidige aanbieder aan te geven dat je wilt overstappen naar ODISO. Jouw huidige aanbieder zal dan contact opnemen met Jifeline Networks om jouw REMOTE te koppelen aan ODISO.

Kunnen jullie alle diensten leveren?

Wij kunnen bijna alle diensten leveren. We leveren o.a. sleutels inleren, trekhaken inleren, software programmeringen, gebruikte modules inleren, coderingen, crashdata reset etcetera. 

Mijn vraag staat er niet tussen.

Stel je vraag: